Известие

Collapse
No announcement yet.

Горна помпа на съединителя 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от rosboy23 Покажи съобщение
    Да ти кажа нямам никаква идея от скоро си я купих и още е разучавам .
    20 минути се провирах, пипах, светих няма мазно
    Ако по казанче и помпи няма течове, но въпрки всичко се губи течност, огледаи спирачните апарати, и магистралата на спирачната течност, към задните колела, и всички свръзки....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Еми Сашо от Лисан в Понеделник ги гледа за течове и каза, че е наред. Днес казанчето беше леко омазнено и като му звъннах каза да погледна под двигателя и скоростната кутия и там съм направил няколко снимки на по горния пост ги има, че капе нещо червено. Но не разбрах какво точно се намира там и как ще се оправям ? A след като налях течност не е спаднала за 1 час изобщо.(след като помпих и съединител и спирачките, но те си държат)
      Last edited by rosboy23; d.m.y г., 23:04.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от rosboy23 Покажи съобщение
        Еми Сашо от Лисан в Понеделник ги гледа за течове и каза, че е наред. Днес казанчето беше леко омазнено и като му звъннах каза да погледна под двигателя и скоростната кутия и там съм направил няколко снимки на по горния пост ги има, че капе нещо червено. Но не разбрах какво точно се намира там и как ще се оправям ? A след като налях течност не е спаднала за 1 час изобщо.(след като помпих и съединител и спирачките, но те си държат)
        Единствената червена течност е маслото в хидравличната рейка.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Дам, но тя е от хидравликата че миналата седмица ми се развали хидравличната помпа, после като е забърсах стана жълтеникава. Здраве да е дано стане бързо - вече е при Сашо

          Comment


          • #20
            Извинявам се че малко странично от темата но имате ли идея защо като вали дъжд и педала на съединителя става като чисто нов. Тоест натиска се много лесно а като изсъхне пътя и става по-твърд, а лятото в задръстванията още по-зле.
            Алфа156, 33.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lachezar Покажи съобщение
              Извинявам се че малко странично от темата но имате ли идея защо като вали дъжд и педала на съединителя става като чисто нов. Тоест натиска се много лесно а като изсъхне пътя и става по-твърд, а лятото в задръстванията още по-зле.
              А спирачките променят ли се в тая зависимост.....??????
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                И при тях има разлика но много малка докато на съединителя е доста по осезаема. Течноста в казанчето ми е за смяна но пък тя няма нищо общо с мокрото време. Кака да си сменя течноста-по-точно как се обезвъзушава съединителя?
                Алфа156, 33.

                Comment


                • #23
                  здравейте колеги тъй като и аз имам проблем с съединителя реших да не правя нова тема а направо тук да пиша Проблема ми е следния оня ден ми пропадна педала и едвам я прибрах от долу при двигателя текна малко спирачна течност и беше днеска се нервирах и отидох да гледам пак и почнах да помпам педала яко и се оправи смисъл качи си се до горе направих е сега няколко кръкчета обаче ми приблъзва в смисъл давам газ оборотите се качват а колата съвсем малко ускорява и дефакто ме съмнява да не е отишал диска благодаря предварително
                  АЛФА РОМЕО 156 2.0 TS '2000

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение

                    Това ти е проблема.....пея ти го от 2 дена.......а ти помпа ми искаш.....
                    А това как се казва и колко струва, че моето замина и съм си побългарил малко съединителя?
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                    BMW 316 Compact '95

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                      А това как се казва и колко струва, че моето замина и съм си побългарил малко съединителя?
                      Ми сигурно се казва възвратна пружина на съединителя, или нещо от сорта, струва към 5-10-15 лв, предполагам, както си я намериш.....

                      ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:43 ----------

                      Първоначално публикувано от lachezar Покажи съобщение
                      И при тях има разлика но много малка докато на съединителя е доста по осезаема. Течноста в казанчето ми е за смяна но пък тя няма нищо общо с мокрото време. Кака да си сменя течноста-по-точно как се обезвъзушава съединителя?
                      Земия смени щом така или иначе е за смяна...съединителя са обезвъздушава като измъкнеш щифтчето на маркуча който влиза в ск кут и оставиш да излезе въздуха от отвора отгоре - това ако си с лагер помпа която е вътре в ск кут - ако си с външна(не обърнах внимание с какъв двг си), има едно болтче подобно на тия за обезвъзд на спирачките......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        колеги имам едно питане ,смениха ми съединитела но сега трудно превключвам скоростите,майсторчето каза че след 2 дена това ще се оправи ама май не ще имам чувството че при натискане съединителя не отделя добре какво трябва да направя
                        156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от rosboy23 Покажи съобщение
                          Еми Сашо от Лисан в Понеделник ги гледа за течове и каза, че е наред. Днес казанчето беше леко омазнено и като му звъннах каза да погледна под двигателя и скоростната кутия и там съм направил няколко снимки на по горния пост ги има, че капе нещо червено. Но не разбрах какво точно се намира там и как ще се оправям ? A след като налях течност не е спаднала за 1 час изобщо.(след като помпих и съединител и спирачките, но те си държат)
                          Отдолу на скоростната кутия, където камбаната е хваната към двигателя има ли теч на спирачна течност? Ако има значи най-вероятно лагер помпата е дала фира, което означва процедура като при смяна на съединител. То затова задължително при смяната на съединителя се сменя и лагер-помпата. Ако няма спирачна течност я търсиш по трасето - помпата на съединителя. Огледай добре да не изтича накъде я вътре в краката ти или под коша. Просто няма къде да се изпари тази спирачна течност - някъде отива. Колкото по-бързо го откриеш, толкова по-добре, че как разяжда, не е истина.
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:19.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Какво по точно става?Прехърква ли при превключването?
                            По принцип след смяна може да зацепва малко по-рязко и неравномерно за известно време,но не трябва да имаш проблем с включването и превключването на предавките.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от rosboy23 Покажи съобщение
                              А на мен днеска ми отказа съединителят на мойта 156ца 1.8 и ако някой може да помогне? А педала не потъва, а се връща. Скоро бях доливал спирачна течност, но беше изтекла, а Сашо от Лисан ми провери сисмата за течове и каза, че е наред.
                              Обаче днес нямаше течност, долях и пак нищо. Помпах,помпах и не ?
                              Питах Сашо, той каза че може да е лагер помпа или горна, или долна помпа.
                              Гледах вътре по педала няма течове,няма мазно, но под двигателя има някви червени капки? Това лагер помпа ли ще рече?
                              Тоя теч може да е от лагер помпата.
                              Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщение
                                Здравейте един колега ми каза че от прожинката на педала идва целия проблем отидох в гаража гъзурих се малко почнах да опипвам педала но... падна следното нещо: http://store.picbg.net/pubpic/60/F7/...ffea0860f7.jpg

                                http://store.picbg.net/pubpic/8E/22/...6a1b538e22.jpg
                                И на мен днес ми се изсипа тази джаджа в краката,та колега ако си я закупил вече сподели от къде и как да я обясня.

                                Първоначално публикувано от belov_88 Покажи съобщение
                                здравейте колеги тъй като и аз имам проблем с съединителя реших да не правя нова тема а направо тук да пиша Проблема ми е следния оня ден ми пропадна педала и едвам я прибрах от долу при двигателя текна малко спирачна течност и беше днеска се нервирах и отидох да гледам пак и почнах да помпам педала яко и се оправи смисъл качи си се до горе направих е сега няколко кръкчета обаче ми приблъзва в смисъл давам газ оборотите се качват а колата съвсем малко ускорява и дефакто ме съмнява да не е отишал диска благодаря предварително
                                Същата работа.Протече ми долната помпа.Свалихме я шлайфахме,сменихме гумичките и обезвъздушихме обаче и при мен взе да преплъзва,а съм сменил съединителя преди 10-12к реши ли проблема и как.Според мен няма логика така да се скапе ,но пък и не намирам зависимост от помпата да плъзга и това ме тормози яко.
                                Last edited by tonov; d.m.y г., 00:09.
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                                Comment

                                Working...
                                X